Recuperacions de Setembre


Recuperació d’Educació Visual i Plàstica.

2n ESO


         

- Làmina 1

Fes el dibuix d’una planta en  una torreta i “pinta-ho”

 amb textures gràfiques.

Tècnica: Retoladors fins o bolígrafs de diferents colors.

Format DIN4.


- Làmina 2

Dibuixa un bodegó. (Pots dibuixar diferents fruites o verdures). Observa la llum, i fes el degradat, destacant les parts clares i les parts fosques.

Tècnica: Llapis.

Format : DIN4



- Làmina 3

Fes un  dibuix lliure. Després amb una línia imaginaria, la part esquerra del dibuix la pintes amb la gamma freda i la part dreta amb la gamma càlida.

Tècnica: Retoladors

Format: DIN4.


- Làmina 4

 Polígons regulars inscrits en una circumferència

Divideix en dos un full DIN4. En una de les meitats fes un hexàgon amb un radi de 6 cm.  En l’altra meitat fes un octàgon de 6 cm. de radi també.

 (Podeu consultar la página web: www. educacionplastica.net dins  l’apartat: trazados geométricos)


- Làmina 5

          Fes un anunci publicitari. Has d’inventar:  la marca (nom del producte), el logotip i l’eslògan.

          Tècnica: Collage.

          Format: DIN4
          
                   *Molt important: Per fer l'examen, s'ha de portar: Compàs, escaire, cartabó, goma d'esborrar, maquineta i colors de fusta.


Recuperació d’Educació Visual i Plàstica.


3r ESO

- Treball sobre el color.
          Definició (Què és el color?)
Mescla additiva (Què és?, colors llum primaris, colors llum secundaris,…)
Mescla sostractiva (Què és?, colors primaris, colors secundaris,...)
Cercle cromàtic (Què és?, dibuixar un exemple,...)
Colors complementaris (Què és?, posar exemples,...)
Expressivitat dels colors (explicar i posar exemples)
- Làmina 1
Concepte: el cartell.
Temàtica: Cartell anunciador d’una excursió per la muntanya, organitzada pel grup excursionista Sender, el dia 5 de setembre.
Tècnica: colors de fusta o retoladors i textures tàctil)
- Làmina 2
Concepte: Gamma contrastada (amb colors freds i càlids)
Tècnica: Collage
Temàtica: Construeix un paisatge a partir del contrast de colors freds i càlids.
- Làmina 3
Concepte: Textures gràfiques
Tècnica: Retoladors
Temàtica: Representa un personatge. Aprofita el fons per a dibuixar també diferents textures gràfiques. Pots situar el personatge en un entorn urbà o a la natura.
- Làmina 4
Concepte: Polígons regulars inscrits en una circumferència
Dividir la làmina en quatre rectangles iguals i a cadascun dels rectangles dibuixar un   polígon dels següents: pentàgon, hexàgon, octàgon i polígons de 9 costats utilitzant       el mètode general. (podeu consultar la página web: www. educacionplastica.net dins            de l’apartat: trazados geométricos)
- Làmina 5
          Concepte: perspectiva cònica
          Temàtica: Dibuixar i acolorir, amb colors de fusta, una habitació en perspectiva cònica frontal.
- Fitxes de vistes en dièdric
          Imprimir les fitxes: Ejercicios de vistas. Nivel elemental.
          Podeu trobar les fitxes en la página web: www. educacionplastica.net dins de l’apartat: sistema diédrico.

Per aprovar l'asignatura de visual i plàstica, tan de 2n ESO com de 3rEso, s'ha de passar un examen.
Per poder fer l'examen, s'han de presentar els treballs que es demanen.
Sino es presenten els treballs, NO es podrá fer l'examen.

                      *Molt important: Per fer l'examen heu de portar: Compàs, escaire, cartabó, goma d'esborrar, maquineta i colors de fusta.
             





CRITERIS D’AVALUACIÓ A SETEMBRE :VISUAL I PLÀSTICA. CURS 2014-15.



CRITERI  D’AVALUACIÓ (Setembre): NIVELL: ESO.

NOTA: És obligatori presentar els treballs demanats al blog del departament de visual i plàstica. Si no es compleix aquesta condició no hi ha dret a l’examen.

A Setembre, es qualificaran els treballs presentats i es farà la mitja amb l’examen. ( 50% treballs i 50% examen ). Cal treure un mínim de 5 a l’examen per poder fer la mitja.


CRITERI  D’AVALUACIÓ (Setembre): NIVELL: BATXILLERAT.

Per aprovar el curs cal aprovar l’examen de Setembre que serà un examen resum de tot el curs.







        

2 comentarios: