Recuperació d’Educació Visual i Plàstica.
2n ESO
- Làmina 1
Fes el
dibuix d’una planta en una torreta i
“pinta-ho”
amb textures gràfiques.
Tècnica:
Retoladors fins o bolígrafs de diferents colors.
Format
DIN4.
- Làmina 2
Dibuixa un bodegó. (Pots dibuixar diferents fruites
o verdures). Observa la llum, i fes el degradat, destacant les parts clares i
les parts fosques.
Tècnica: Llapis.
Format
: DIN4
- Làmina 3
Fes un dibuix
lliure. Després amb una línia imaginaria, la part esquerra del dibuix la pintes
amb la gamma freda i la part dreta amb la gamma càlida.
Tècnica: Retoladors
Format:
DIN4.
- Làmina 4
Polígons regulars inscrits en una
circumferència
Divideix
en dos un full DIN4. En una de les meitats fes un hexàgon amb un radi de 6
cm. En l’altra meitat fes un octàgon de
6 cm. de radi també.
(Podeu consultar la página web: www. educacionplastica.net dins l’apartat: trazados
geométricos)
- Làmina 5
Fes un anunci publicitari. Has d’inventar: la marca (nom del producte), el logotip i
l’eslògan.
Tècnica: Collage.
Format: DIN4
*Molt important: Per fer l'examen, s'ha de portar: Compàs, escaire, cartabó, goma d'esborrar, maquineta i colors de fusta.
Recuperació d’Educació Visual i Plàstica.
3r ESO
- Treball sobre el color.
Definició (Què és el color?)
Mescla
additiva (Què és?, colors llum primaris, colors llum secundaris,…)
Mescla
sostractiva (Què és?, colors primaris, colors secundaris,...)
Cercle cromàtic
(Què és?, dibuixar un exemple,...)
Colors
complementaris (Què és?, posar exemples,...)
Expressivitat
dels colors (explicar i posar exemples)
- Làmina 1
Concepte:
el cartell.
Temàtica:
Cartell anunciador d’una excursió per la muntanya, organitzada pel grup
excursionista Sender, el dia 5 de setembre.
Tècnica:
colors de fusta o retoladors i textures tàctil)
- Làmina 2
Concepte: Gamma contrastada (amb
colors freds i càlids)
Tècnica: Collage
Temàtica: Construeix un paisatge a
partir del contrast de colors freds i càlids.
- Làmina 3
Concepte: Textures gràfiques
Tècnica: Retoladors
Temàtica:
Representa un personatge. Aprofita el fons per a dibuixar també diferents
textures gràfiques. Pots situar el personatge en un entorn urbà o a la natura.
- Làmina 4
Concepte: Polígons regulars
inscrits en una circumferència
Dividir
la làmina en quatre rectangles iguals i a cadascun dels rectangles dibuixar un polígon dels següents: pentàgon, hexàgon,
octàgon i polígons de 9 costats utilitzant el
mètode general. (podeu consultar la página web: www. educacionplastica.net dins de
l’apartat: trazados geométricos)
- Làmina 5
Concepte: perspectiva cònica
Temàtica:
Dibuixar i acolorir, amb colors de fusta, una habitació en perspectiva cònica
frontal.
- Fitxes de vistes en dièdric
Imprimir les fitxes: Ejercicios de vistas. Nivel
elemental.
Podeu trobar les fitxes en la página web: www. educacionplastica.net dins de l’apartat:
sistema diédrico.
Per aprovar l'asignatura de visual i plàstica, tan de 2n ESO com de 3rEso, s'ha de passar un examen.
Per poder fer l'examen, s'han de presentar els treballs que es demanen.
Sino es presenten els treballs, NO es podrá fer l'examen.
Per aprovar l'asignatura de visual i plàstica, tan de 2n ESO com de 3rEso, s'ha de passar un examen.
Per poder fer l'examen, s'han de presentar els treballs que es demanen.
Sino es presenten els treballs, NO es podrá fer l'examen.
*Molt important: Per fer l'examen heu de portar: Compàs, escaire, cartabó, goma d'esborrar, maquineta i colors de fusta.
CRITERIS D’AVALUACIÓ A SETEMBRE :VISUAL I
PLÀSTICA. CURS 2014-15.
CRITERI D’AVALUACIÓ (Setembre): NIVELL: ESO.
NOTA:
És obligatori presentar els treballs demanats al
blog del departament de visual i plàstica. Si no es compleix aquesta condició
no hi ha dret a l’examen.
A Setembre, es qualificaran els treballs
presentats i es farà la mitja amb l’examen. ( 50% treballs i 50% examen ). Cal
treure un mínim de 5 a l’examen per poder fer la mitja.
CRITERI D’AVALUACIÓ (Setembre): NIVELL: BATXILLERAT.
Per aprovar el curs cal aprovar l’examen de
Setembre que serà un examen resum de tot el curs.
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarEl treball sobre el color es fa a mà o amb ordinador?
ResponderEliminar